گوشواره یا گوشپاره ؟!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 21 شهريور 1390
بازدید : 149
نویسنده : عباسی

 

به نام خدا

سلام بچه ها

روز گذشته تولد آتنا خانم( خواهرزاده کوچولوم) بود.ناگفته نماند که ایشون  یک هفته ای هست که بعد از شش سال گوش هاشون رو سوراخ کردن و منم برای اینکه خوشحالش کنم رفتم بازار طلا و از اونجایی که بر خلاف قیمت جون انسان ،قیمت طلا همچنان میره بالا ، یک گوشواره به وزن باد و به مبلغ سه رقمی خریداری کردم و کلی باذوق و شوق رفتم و بهش تقدیم کنم که ناگهان آتنا با وحشت گفت :

نه ! نه ! تورو خدا .این کارو نکن

تعجب کردم و گفتم چی شده ؟ مگه من چیکار کردم ؟

دوباره با ترس گفت :

نه ! نمیخوام گوشامو سوراخ کنی .

با خنده گفتم : دخترم گوشاتو قبلا سوراخ کردی من فقط می خوام این گوشواره رو توی گوشت قرار بدم .

خلاصه با کمک مامانش متقاعد شد این کارو براش انجام بدیم، اما خنده دار ترین قسمتش زمانی بود که مامانش داشت گوشواره رو توی گوشش میکرد ،آتنا با ترس و گریه میگفت : خدایا کاش گوشواره اختراع نمی شد .اصلا این گوشواره س یا گوشپاره که گوش آدم رو پاره  می کنه !

با گریه ادامه میداد : تو رو خدا بس کنید ،کاری نکنید روز تولد من بشه روز مرگ من !

بوسه ای به صورتش زدم و گفتم : آتیشپاره این اسمش گوشواره س نه گوشپاره!

کامنت من : سلام عمو تولد آتنا مبارک.عمو من با نظر آتنا خانم در مورد گوشپاره..همون گوشواره ی گوشپاره موافقم :d

نسترن ِ عمو : خوشششش به حال آتنا ..چه دایی ماهی داره….من خییییییییییییلی ذوق کرده ام با این پست و بیشتر عمو رو به خودمون نزدیک حس کردم که این اتفاق های خوشگل روزمره ش رو با ما تقسیم می کنه و حال ما رو خوب می کنه…..منم گوشپاره خوشگللللللللللل می خوام اصندم :-Sخدا حفظش کنه….عموی خوبم.. خیلی التماس دعا

پرتو عمو :اخی برای اتنا بمیرم می فهمم چی کشیده عمو منم هنوز که هنوزه وقتی گوشواره می زارم اذیت می شم نمی خوام عمو ولی بلاخره یه گوشواره ای گیرم اومده که گوشام رو اذیت نمی کنه :d عمو بچه خواهرمم الان ۲ سالشه خوب عمو بعد اونم وقتی می خواست گوشواره بزاره خیلی اذیت می شد در مورده بچه خواهرم بیشتر براتون تو وبلاگم توضیح می دم /:)

مبینای عمو : برای عمو:عمویی/ماه تو آسمون مایی/ستاره هات دوستت دارن/هیچ وقت تنهات نمیذارن..عمویی قشنگم؟سلام:)تولد جوجی آتنای دایی مبارک باشه…مبارکش باشه گوشپاره اش!
تازشم عمو آقا اگر آتنا همچین داییِ ماهی داره منم یه عمو داریوش ماه تر دارمممممممممممم:)اینقده خوفه و برامون هدیه های خوشیگیل میارهههههههههههههههه ;;) منم اینقـــــــــــــــده دوستش دارم عموییمو :x بعلــــــــــــــــه ام :heart:
(دخترتون،مبینا که دوستتون داره یه دنیا)

زینب ِ عمو: سلین :)من و دختر خالم با هم گوشامونو سوراخ کردیم :)تنها جایی بود که من گریه میکردم و فریاد میزدم اما دختر خالم ساکت بود :dآخه دختر خالم دو سال از من کوچشکتر بود….هر جایی که میرفتیم، چه دکتر چه هر جای دیگه، معمولا اونی که خانم بود من بودم و یاسمین جیغ میزد و گریه میکردفقط همین یه بار با همیشه فرق داشتیم جفتمون :d

زهرا آزاد منش ِ عمو :اتنای موچول موچولو تولدت مبارک…………….. :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x:x :x :x :x ;)

هدی ِ عمو : واسه عمویی جون: سلام عمویی ، گوشواره خیلی قشنگه ولی من خوشم نمیاد تو گوشم کنم میترسم آخر سر منم دوباره به درد آتنا کوچولو گرفتار بشم.تولدش هم مبارک…عمویی دوستتون دارم… فعلا.

مهدیس عمو : راستی عمویی من سلام..تولدت کوچولوتون مبارک باشه با تاخیر.الــــــــــــــــــــــــــــهی عمو منم تجربه گوشواره گذاشتن و واسه بچه ها دارم ، دلم نمیاد ولی خوب بچه ها انگار به من بیشتر اعتماد دارن تا به مامانشون :))

عاطفه ِ عمو : عمو اقا؟؟به قیمت ۳ رقمی؟؟؟ینی از۱۰۰تومان تا۹۰۰تومان ؟؟ :-? عمو بیخیال..عمو اون ۳تا صفر هزار اونجا نقش هویج رو ایفا میکنه؟؟ :-w :d عمو توجه کنید هنوز۴تا صفر از پول ملی ما حذف نشده هاااااااااااا :- > :d

پی نوشت1 :خواهری ها دوست دارم نظر شما رو هم در مورد پست عمویی تو وبلاگم داشته باشم اگه قابل دونستین ودوست داشتین شمام نظر خودتون رو در مورد پست عمویی مون بگید ادامه پستم بذارم.راستی راستی عموووو سایت خیییلی خوشیگلهههههه شده .





:: برچسب‌ها: عمو , عمو پورنگ , عمو فرضیایی , عمو داریوش , عموپورنگ بچه ها ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 12713
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com